Συχνές Ερωτήσεις

Με βάση τις ερωτήσεις μπορούμε να σας παρέχουμε πληροφορίες έτσι ώστε να απολαύσετε μια ευχάριστη διαμονή.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις που δεν απαντώνται σε αυτή τη σελίδα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Γενικές Πληροφορίες

Πως μπορώ να κάνω κράτηση;
Ο ευκολότερος και οικονομικότερος τρόπος για να πραγματοποιήσετε μία κράτηση είναι απευθείας μέσω της ιστοσελίδα μας.
Παρακαλώ κάντε κράτηση απευθείας μέσω τηλεφώνου ή μέσω του Website μας.
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Οι τρόποι πληρωμής που γίνονται αποδεκτή από το ξενοδοχείο μας είναι οι εξής:

  • Μετρητά
  • Τραπεζικό έμβασμα
  • Κάρτα American Express
  • Κάρτα Visa
  • Κάρτα Mastercard
Προσφέρετε υπηρεσίες μεταφοράς;
Θα χαρούμε να κανονίσουμε την μεταφορά σας από ή προς το ξενοδοχείο μας. Παρακαλούμε ενημερώστε μας σχετικά με τον τόπο και την ώρα και εμείς θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το κόστος.
Προσφέρετε δραστηριότητες;
Αν επιθυμείτε οι διακοπές σας να εμπλουτιστούν με δραστηριότητές (αθλητικές, φυσιολατρικές περιηγήσεις, γαστρονομικές, κα) είμαστε στην διάθεσή σας ώστε να δημιουργήσουμε το κατάλληλο πακέτο υπηρεσιών, ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες σας.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Διαμονή

Πότε μπορώ να κάνω check-in;
Η ώρα άφιξης ξεκινά στις 2 μ.μ. Το δωμάτιό σας ενδέχεται να διατίθεται νωρίτερα. Σε περίπτωση άφιξης πριν τις 2 μ.μ μπορείτε να αφήσετε τις αποσκευές σας μαζί μας και να αρχίσετε τις διακοπές σας αμέσως.
Τι ώρα πρέπει να κάνω check-out;

Η ώρα αναχώρησής είναι μέχρι τις 12 π.μ.

Αργοπορημένη αναχώρηση (late check out) μπορεί να χορηγηθεί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Αποθηκευτικός χώρος είναι στη διάθεσή σας, έτσι ώστε να απολαύσετε τη διαμονή σας στο GEA ELAIA μέχρι την τελευταία στιγμή.
Τι ισχύει για τον καθαρισμό δωματίων;
Ο καθαρισμός των δωματίων γίνεται καθημερινά. Οι πετσέτες, για περιβαλλοντικούς λόγους «ανανεώνονται» μόνο εάν τις τοποθετείτε στο κρεβάτι σας.
Υπάρχει υπηρεσία πλυντηρίου;
Το ξενοδοχείο μας διαθέτει υπηρεσία πλυντηρίου. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την ειδική τσάντα πλυντηρίου που θα βρείτε στο δωμάτιό σας.
Υπάρχει σύνδεση στο internet μέσω Wi-Fi;
Υπάρχει δωρεάν Wi-Fi σε όλα τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους.

Πολιτική ακυρώσεων

Πως μπορώ να ακυρώσω κράτηση;

Η διεύθυνση του ξενοδοχείου Gea Elaia  παρακαλεί τους πελάτες να ενημερώνουν έγκαιρα με γραπτή επικοινωνία για τυχόν αλλαγές στην διαμονή τους ή ακυρώσεις που αφορούν στην κράτησή τους.
Σε περίπτωση ακύρωσης, η πολιτική μας είναι σύμφωνη με τον «Κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων – πελατών» του ΕΟΤ και την ισχύουσα νομοθεσία του Υπουργείου Τουρισμού της Ελλάδας.

Σε περιπτώσεις «ανωτέρας βίας» (π.χ. φυσικές καταστροφές, θεομηνίες, κ.α.), το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης ή να μεταβάλλει, υποκαταστήσει ή να αποσύρει οποιαδήποτε υπηρεσία, εγκατάσταση ή παροχή χωρίς προειδοποίηση, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Σε αυτήν την περίπτωση, το ξενοδοχείο υποχρεούται να επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει για την κράτησή σας, ενώ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές.

Υπάρχει δωρεάν ακύρωση κράτησης;

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης 22 ημέρες πριν την προγραμματισμένη άφιξη σας η προκαταβολή επιστρέφεται.

Πότε έχει χρέωση η ακύρωσης κράτησης;
  • Για ακυρώσεις 21 ημερών έως και 3 ημερών πριν την ημερομηνίας την άφιξης σας υπάρχει χρέωση ίση με το 50% του συνολικού κόστους διαμονής σας.
  • Για ακυρώσεις 2 ημερών και πλησιέστερα στην ημερομηνία άφιξης χρεώνεστε το 100% του συνολικού κόστους διαμονής σας.
  • Αναχώρηση πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησής σας θεωρείται εν μέρει ακύρωση.
ξενοδοχεια νεαπολη λακωνιασ
Ακολουθήστε μας!

Ξενοδοχειο Gea Elaia © 2019 | Κατασκευη Ιστοσελιδων Web Builders